• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Мероприятия

Звіт директора школи за 2014-2015 навчальний рік


Организатор :


Дата начала: 11.06


Дата окончания: 18.06


Время начала: 12:00


Время окончания: 09:00


Место проведения мероприятия: Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ступенів


Описание :

Звіт

директора Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кагарлицької районної державної адміністрації Київської області Яренко Л. Л.
про свою діяльність на посаді протягом 2014-2015 навчального року

с.Черняхів 11.06.2015

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014-2015 навчального року.
На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Черняхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи.
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1. Загальна інформація про школу.
Черняхівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є колективною власністю територіальної громади Кагарлицького району Київської області.Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Кагарлицької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1937 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 4,3 га. У 2014-2015 навчальному році працювало 19 педагогічних працівників та 14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершує 126 учнів у 11 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 12 учнів. Перший клас школи здобував освіту на базі школи.

2. Кадрове забезпечення.

У 2014-2015 навчальному році штатними працівниками Черняхівська школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100% педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям за програмою Іntel «Навчання для майбутнього».

Щодо якісного складу педагогічних працівників нашої школи : 7 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію та 4 вчителів мають педагогічні звання (1-«Вчитель-методист» , 4 - «Старший учитель» ) , що говорить про значний досвід колективу, 5 вчителів першої категорії, 3 вчителя другої категорії та 4 спеціаліста.

Курсову перепідготовку у 2014 -2015 навчальному році пройшли вчителі Духно Н.К., Пархоменкео Г.В., Пархоменко Л.М., Білик З.Є.За результатами атестації присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» вчителю музики Духно Н.К.., підтверджена раніше присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» вчителю біології Білик З.Є.., підтверджена раніше присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» вчителю фізики та інформатики Пархоменку Г.В. та педагогічне звання «Старший учитель», підтверджена раніше присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» вчителю математики Пархоменко Л.М. та присвоєно педагогічне звання «Старший учитель». У розрізі базових дисцин навчальний заклад укомплектовано педагогічними кадрами. Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить понад 18 год.

3. Методична робота.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже третій рік педколектив працює над проблемою «Виховання духовності, загальної культури, розвиток нахилів, здібностей, творчої обдарованості учнів.Створення умов для педагогічної творчості вчителів». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості учительської, де сконцентровані нормативні документи про освіту, , матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси.
У школі працювали методичні об’єднання вчителів початкових класів, вчителів філологічного, природничо – математичного циклу, естетично – прикладного циклу . Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.
Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педтехнологій. Розробки уроків Духно Н.К. представлено у фахових виданнях. Статті Духно Н.К., Фененко К.С., Дорош О.М., Пасічної І.В. Почерніної І.М. надруковано у «Віснику Кагарличчини» Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.


4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2014-2015 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 19 учнів. 2 учні за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) здобувли цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання. У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: «Зорова поезія», «Стежками козацької звитяги», « Кроки до хімії», «Креслення», « Практикум з правопису української мови». Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований фізико – хімічний профіль навчання з діючими спецкурсами за вибором:

«Методи розв’язування фізичних задач», «Основи науки про мову», «Майбутнє починається сьогодні». Учні нашої школи традиційно беруть активну участь у районних та обласних предметних олімпіадах, конкурсах малої академії наук. Переможці цих конкурсів - одні з кращих учнів нашої школи і нашого району:
1.Англійська мова: Кулагіна Аліна 8 кл.3 місце.

2.Фізика: Кеденко Іванна 8 кл. 2 місце.

3. Інформатика: Кеденко Іванна 8 кл. 2 місце, Гусар Аліна 10 кл. 2 місце, Демиденко Вікторія 11 кл. 2 місце.

4.Математика: Кулагіна Аліна 8 клас 3 місце.

Всього 6 переможців районних олімпіад. Учні нашої школи вибороли 1 місце в районному етапі фізкультурно – оздоровчого патріотичного комплексу школярів України «Козацький гарт» та 2 місце в обласному етапі. Хочеться також відмітити Пасічну Ярославу, яка стали переможцем районного конкурсу , присвяченого Шевченківським дням. Учні нашої школи традиційно активні учасники районних конкурсів. Цього року брали участь у конкурсі юних знавців математики «Кенгуру» та знавців творчості Т.Г.Шевченка «Соняшник». Велика заслуга в цьому вчителів, які готували дітей до конкурсу.

За підсумками навчального року з 126 учнів 2-11 класів високий рівень показали 11 учнів (14%),

5. Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:
• Превентивне виховання.
• Морально-етичне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Громадянсько-патріотичне виховання.
• Трудове виховання.
• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
• Економічне виховання.
• Екологічне виховання. Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Учнівська республіка Бригантина». Згідно плану, щотижня відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у шкільній газеті та на шкільному веб-сайті.

7. Правовиховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
- конкурси ,
- лекції, бесіди на правову тематику,
- анкетування.
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів,
- уроки правознавства,
- олімпіади з правознавства,
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями,
- батьківські лекторії,
- відвідування проблемних сімей вдома.
Регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів: агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин, тютюнопаління під час навчально – виховного поцесу. На внутрішкільному обліку знаходиться 4 учнів.На обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Кагарлицького РВ ГУМВС учнів школи немає.

8. Соціальний захист

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• сиріт – 3;

позбавлених батьківського піклування – 2;
• інвалідів – 3;
• чорнобильців – 105;
• малозабезпечених - 3;
• з неповних сімей – 6;
• багатодітних – 22.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. За бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримували безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.до 26.12.14 р. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, адміністрації школи.


9. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Черняхівській школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють позакласні виховні заходи.Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев’ятикласники працевлаштовані, з них близько 50 % продовжили навчання у 10-му класі, решта – у ПТУ та інших навчальних закладах. Серед минулорічних випускників 11-х класів 45% вступили у ВУЗи, 55 % - у коледжі, училища, причому 71% випускників вступили на бюджетну форму навчання.
10. Співпраця з батьками

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Однією з традиційних з форм роботи з батьками у Черняівській школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, класні керівники.

11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі адміністрація школи тісно співпрацює з Черняхівською медичною амбулаторією, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Кагарлицької ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-11 класів до кінця грудня 2014 року забезпечувалися безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів відбувалося згідно графіку на 4-5 перервах у їдальні школи. У лютому,березні 2015 року діти отримували чай та печиво за рахунок спонсорських коштів. Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню житя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цьго року через брак коштів на базі Черняхівської ЗОШ оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Веселка» не відбувалось.
12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено стенди по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей в позаурочний час. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.



13. Фінансово-господарська діяльність

Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Кагарлицької РДА. Але ,на превеликий жаль, на ремонт приміщення у 2014-2015 н.р. кошти не виділено. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи. За бажанням переважної більшості колективу було здійснено нарахування авансу. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. У зв’язку з економією енергоносіїв встановлено дровяний котел,який буде працювати в новому навчальному році, проте необхідно придбати генератор. Потребують заміни вікна в класах другого поверху та вхідні двері. Це величезні кошти, яких не має у бюджеті району. Протягом навчального року за рахунок батьківських коштів придбано миючі дезінфікуючі засоби для внутрішніх туалетів, канцтовари, лампочки, крани, серцевини замків, дюбелі, болти, шурупи для ремонту парт. За рахунок спонсорських коштів придбано ксерокси, нові вітрини для музейного куточка, здійснено ремонт шкільного автобуса та забезпечено його пальним, придбано новорічні призи та подарунки для учнів, встановлено лампочки, відремонтовано електромережу в приміщенні котельні, здійснено харчування учнів протягом лютого та березня, замінено частину водогону.

Працівниками централізованої бухгалтерії в школі планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.
Адміністрацією школи за браком коштів приділяється недостатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Потребує ремонту фасад школи.Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються працівниками школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа георгафічного майданчика, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.
Коштів на утримання усіх закладів району на цей фінансовий рік катастрофічно не вистачає навіть на захищені статті. Про видатки у цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить – їх просто немає. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використовую для цього усі можливі резерви: батьківські, спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання протягом 2014- 2015 н.р.

№п/п

ПІБ спонсора

Вид робіт

Сума

Батьківські кошти

1.

Оформлення документації, фотозвітів, робіт на конкурси, видачі довідок (канцтовари)

1897,50

2.

Ремонт електромережі по класах

311

3.

Ремонт парт

160

4.

Заміна ламп

120

5.

Підтримка санітарно – гігієнічного стану шкільного приміщення

180

6.

Ремонт замків

86

7.

Догляд за територією школи

380

8.

Ремонт школи

150

9.

Заміна тюлі в класі

450

10

Заправка шкільного автобуса для участі у спортивних змаганнях

400

Всього

4134,50

Спонсорські кошти

1.

ПрАт «Агрофорт»

Ремонт шкільного приміщення

5718,28

Ксерокс,фарба

1250

Естетичне оформлення куточка бойової слави

1630

Заправка шкільного автобуса

3500

Новорічні подарунки

1868,58

Ремонт водогону

604

Ремонт електромережі в кочегарці

3500

Всього

18070,86

2.

ДП « Ферми ДАНАМ»

Ремонт шкільного автобуса

9700

Ксерокс

3900

Всього

13600

3.

СК «Агробізнес» ПП Кулініченко Г.В.

Харчування учнів (печиво)

1866,80

Всього

1866,80

4.

ФГ «Люцерна»Лящук М.Ф.

Заміна лампочок та патронів

293,40

Заправка шкільного автобуса

517,80 &#